Husk meg
Brukernavn
Passord

Tour de France

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07

Lagt til: 15 jul 07, 17:49
Endret: 15 jul 07, 17:56

http://www1.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france-2007/

dagens etappe(8): Rasmussen vinner den store styrke prøven å tar sin tredje etappeseier i karrieren...Leder sammenlagt og har klatretrøya

http://www1.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france-2007/artikkel.php?artid=151166

O`graedy og Rogers brøt touren idag....

kjører i gult etter morgendagens hviledag.

hva syns dere om Thor og Kurt Asle i år?

Thor har vel innfridd med ettappeseier osv....

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 15 jul 07, 18:26
Synes begge våre har imponert, men er mest imponert over Rasmussen i dag. Synd han ikke kan kjøre lit tempo også :)

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 16 jul 07, 12:08
Idag har rytterne hvile dag.. tor, som sliter med litt sykdom i kroppen trengte denne dagen !

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 17 jul 07, 14:09
hvile dag fra al dopingen.....

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 17 jul 07, 16:02

ja det spørs det... sykklesporten er iallefall IKKE ren..

dagens etappe:(9) en ny hard klatre etappe.

akkuratt i dete øyeblikk har rytterne 4 mil igjenn...

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 17 jul 07, 16:14

All ære til spurterne Hushovd, Boonen, Freire osv. Det de gjør er solide prestasjoner, men likevel må jeg si at det herr Rasmussen fra Danmark presterer i de sykt tøffe fjellene der er helt rått. Lar meg stadig imponere av de gode fjellklatrerne.

Det er kanskje litt dumt å la seg imponere og facinere av sykkelryttere, siden skuffelsen blir stor når de blir tatt en etter en for doping som Jørn sier her. Jeg var f.eks. dritimponert av Floyd Landis i fjor da han gjorde en av de råeste etappene jeg har sett i Tour de France. Han ble som kjent avslørt ikke lenge etter.

Men man kan jo ikke mistenke alle heller, så jeg fortsetter å la meg imponere av disse gutta som tåler ekstremt med juling, både av melkesyre og av asfalt!

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jul 07, 16:30

Så enig så enig!

Er bare det at hver eneste dag omtrent( ja litt overdrevet) så blir en tatt eller en står fram å innrømmer bruk av doping. Defor har jeg mistet al respekten for sykkelsporten, fordi jeg ikke klarer å stole på noen av de som driver med det.

Men for al del, som Danieltr sier, det er imponerende å se hva de tåler av melkesyre og asfalt skliing  hehe...

Jørn Moum, "forumsadist"

Felt P, rad 7, sete 11 !

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 17 jul 07, 16:31
Opprinnelig postet av danieltr

All ære til spurterne Hushovd, Boonen, Freire osv. Det de gjør er solide prestasjoner, men likevel må jeg si at det herr Rasmussen fra Danmark presterer i de sykt tøffe fjellene der er helt rått. Lar meg stadig imponere av de gode fjellklatrerne.

Det er kanskje litt dumt å la seg imponere og facinere av sykkelryttere, siden skuffelsen blir stor når de blir tatt en etter en for doping som Jørn sier her. Jeg var f.eks. dritimponert av Floyd Landis i fjor da han gjorde en av de råeste etappene jeg har sett i Tour de France. Han ble som kjent avslørt ikke lenge etter.

Men man kan jo ikke mistenke alle heller, så jeg fortsetter å la meg imponere av disse gutta som tåler ekstremt med juling, både av melkesyre og av asfalt!

ja du sier noe der.. Men det er nok desverre ikke lang tid før den første deltageren i årets tour blir tatt for doping, man får bare håpe på att det ikke er en av de som er i toppen av årets tour... Ble sikkeli skuffet ifjord da Landis ble tatt for doping..

Kyllingen fra danmark,Rasmussen, iponerer jo alltid i fjellene.. iponerende hvordan han sykler i alpene osv. Dagens etappe er jo også en bra etappe for rasmussen så vi får se hvordan det går.... Bare dumt Rasmussen ikke er god på tempo , får hvis han hadde vært det så hadde han vært en stor sammenlagtkandidat.

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 17 jul 07, 17:23

Rasmussen vinner ikke i dag, men gjør nok en massiv innsats og kvitta seg nok mest sannsynlig med en av de aller største forhåndsfavorittene tidsmessig i sammendraget, nemlig Vinokourov. Stakkars mann forresten! Han henger fortsatt brukbart med selv etter en skikkelig velt som gjør at han nå sykler bandasjert som en "mumie" med noe sånt som 20 sting i knær og armer. Tøffing! Rasmussen har nå 2.35 min ned til nærmeste konkurrent sammenlagt(Valverde). Den rødprikkete klatretrøya har han også forholdsvis god kontroll på. Klarer han nå komme seg gjennom tempo-etappene på en grei måte uten å tape altfor mye til de store sammenlagtrytterne kan vi få en dansk vinner av touren i år. Hadde vært fantastisk artig for danskene, som akkurat har mistet all respekt for sin store helt, og tidligere vinner av touren Bjarne Riis(1996?)

Vi får håpe Hushovd kommer seg over dette fjellet også innenfor tidsfristen så han kan jage nye seire på de flatere etappene som kommer de nærmeste dagene.

Skikkelig artig å følge Touren i år siden det ikke er noen klar favoritt som mest sannsynlig vil seire(som Armstrong har vært i en årrekke), men du har en gruppe på muligens opp mot 10 mann som kan vinne hele greia sammenlagt.

"Våre" håp Hushovd og Arvesen, har gjort en tour på det jevne så langt. Arvesen er en av CSCs viktigste hjelperyttere og han nyter stadig større respekt innen sporten. Gjorde en massiv jobb da hans lags Cancellera var sammenlagtleder en periode i rittet. Hushovd har vunnet en etappe og har vært svære nære enda to seire, men ligger ganske håpløst langt bak i forhold til den grønne poengtrøya. Litt skuffende, eller har vi nordmenn som vanlig altfor høye forventninger til idrettsutøverne våre?

-Ullo

Pinaasen

A-lagspiller

Lagt til: 17 jul 07, 18:57
Endret: 17 jul 07, 18:57

Mauricio Soler vant dagens etappe (9etappe)

Soler kom i mål alene etter dagens slitsome klatring.

http://www1.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france-2007/artikkel.php?artid=152881

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 19 jul 07, 01:46

http://www1.vg.no/sport/sykkel/tour-de-france-2007/artikkel.php?artid=153000

Ja da var vi i gang desverre..

-Ullo

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jul 07, 12:46
Det er ikke så veldig rart at folk mister respekten for sykkelsporten!? Fy fader. Jeg har riktignok mistet respekten for den sporten for en stund siden, men dette gjør det jo ikke noe bedre...

Jørn Moum, "forumsadist"

Felt P, rad 7, sete 11 !

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 24 jul 07, 18:33

http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/24/507045.html

der var det en til som ble tatt ja. skjønner ikke hva det er med sykkelsporten å doping. blir jo tatt flere stk hvert eneste år. er glad de tar så mange kontroller.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 24 jul 07, 19:08
Opprinnelig postet av scheien

er glad de tar så mange kontroller.

Skulle tro syklistene hadde oppdaget at det er mange kontroller også, men nei... Å bli tatt for bloddoping er jaggu ikke noe som skjer ofte nå...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914