Packard Bell Diamond 2450 problemer.
Når jeg prøver å scanne fra Photoshop CS3 avsluttes bare programmet, men hvis jeg bruker et eldre bilderedigeringsprogram, feks gode gamle Paint Shop Pro 5 (!), så er det ingen problemer. Da starter twain-programmet til scanneren umiddelbart. Har også problemer med senere versjoner av Paint Shop Pro.
Noen som vet hvordan jeg kan få scanneren min til å funke sammen med Photoshop, dvs nyere bilderedigeringsprogrammer ?
(vennligs ikke kom med forslag som at jeg kan bruke psp 5 til å scanne med og Photoshop til å redigere med. Det er uaktuelt)
Jeg bruker WinXP SP2 med alt fra Windows/office update..
---------------------------
Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Tja Bob.
Har opplevd det selv. Problemet er kompatibilitet mellom scanner og programmet du bruker. Twain er ute hos meg . Last heller driver og programvare til scanner-en og rediger bildet deretter.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
---
FFK - Østfolds stolthet
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Hvilke muligheter på scanneren er det du savner? Som du ikke kan gjøre i PS CS3?
?? Han får jo ikke brukt PS CS3, derfor denne tråden. Han skriver jo også at han vil ha andre innstillinger enn "fin/superfin og hvor jeg skal lagre bildet".
Når det er sagt: Bob Page, hvorfor ikke bare scanne inn med superfin og bruke CS3 til å redigere bildet selv etterpå? Du har jo mer avanserte redigeringsmuligheter (manuelle) i CS3 enn det du har i scanner-interfacet, twain eller ikke twain.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
---
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914