Husk meg
Brukernavn
Passord

Klagetråd til Fredrikstad Glad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 20 jul 07, 11:34

Tenkte å starte en liten klagetråd til Fredrikstad glad..

Sitter nemlig og leser nettintervju med FBs redaktører angående Morgan A saken der vi kunne stille de spørsmål.. Og i det intervjuet står det blantannet:  Demokraten har vært svært passive og unnvikende i de siste dagers dekning av Morgan Andersen-saken, mente de to redaktørene da de mandag under nettmøtet ble oppfordret til å ta lærdom av Demokraten.

Intervjuet kan leses her: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/netguest?Avis=FB&Dato=20070713&Kategori=NETTGJEST&GID=15715

For meg virker det som om at ALLE skal gjøre som andre aviser, nemlig drive heksejakt på Morgan, med FB i hovedrollen blantannet. Synes FB driver med så mye tull og piss om dagen atte jeg blir kvalm... Vi husker alle hvordan de holdt på med siden her også, men etter at Holters tok ett oppgjør med de, ble det stille på dem..

Er det noe rart til at Morgan eller noen andre ikke vil snakke med de, når de bare lager kvalme og holder på som de gjør??

Husker jeg skulle ha arbeidsuke på skolen, og hadde ringt og snakket med Geir Bakken (daværende Radio Fr.stad redaktør), og han sa at jaaaaaada, jeg kunne komme ned og jobbe der.. Bare kom innom på Fredag så snakker vi med deg da.. Og jeg kom på fredag, og bakken sto i døra og dret meg ut foran de ansatte.. Nå jobber jo han som sagt som sports og kultur redaktør, men kvalmende fyr er det ihvertfall..

Men nok om det, synes FB bør ta ett lite oppgjør med seg selv, bytte ut litt folk som går der nede og lager det levenet de driver med.. Bare se på Demokraten, riktignok mye reklame der, men de får ihvertfall ting ut av Morgan som ikke FB har klart..

Jeg støtter ihvertfall Morgan, som ser ut til å drive boikott av FB, og Kvisvik, som tidligere har sagt han IKKE vil snakke så mye med dem..

Måtte bare få ut litt irritasjon her se :P Noen som er enige??

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 jul 07, 14:07
Jeg syns dette er barnslig.. hvorfor skal vi sitte her og bruke enrgi på f-b.no

http://keiko99.net

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 20 jul 07, 14:20
For morro skyld Keiko :P trengte bare å få utt litt frustrasjon.. barnslig? jeg veit :P

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til: 20 jul 07, 14:22
Enig med trådstarter her.. makan til journalistikk skal mna ltet lenge etter

Røde og hvite er de beste =)

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 20 jul 07, 15:57
Opprinnelig postet av SirLion

Noen som er enige?? 

Fresstablaa suger lyserosa elefantbælle! (fornøyd? ;))

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07

Lagt til: 03 aug 07, 12:46

Var på jobbintervju til ungdomsavdelinger deres i går...

Men Fredrikstad Blad har vel sine opp og nedturer som alle andre! Selv foretrekker jeg Aftenposten på fredager!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914