Azar Karadas?
http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1252909.ece
Hmm, det var jo bare tull at Ardian skulle til FFK også.
---------------------------
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Azar karadas håper du kommer
Opprinnelig postet av paco
Kommer ingen flere nå
Det du sier der Paco,er det ingen som kan si. Får FFK f.eks. napp på Karadas eller en annen superspiss,så slår de antakelig til nå! Hvis ikke,så venter de....det er nok slutt på panikkjøpene nå,får vi håpe.
Opprinnelig postet av keiko99
vi for se pacoJa det får vi.
Det virker ikke særlig aktuelt at Karadas er nærstående en overgang til FFK per dags dato. I tillegg er Brann veldig lystne på å sikre seg spilleren, men det kan jo hende at FFK har forhørt seg.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ja får de solgt et par spillere nå for en kjempesum,stallen skal slankes en god del og vi snakker om en dyr spiller.Har som sagt tatt feil før men er sikker på at han ikke kommer,ihvertfall denne sesongenOpprinnelig postet av paco
Kommer ingen flere nåDet du sier der Paco,er det ingen som kan si. Får FFK f.eks. napp på Karadas eller en annen superspiss,så slår de antakelig til nå! Hvis ikke,så venter de....det er nok slutt på panikkjøpene nå,får vi håpe.
Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie
Opprinnelig postet av Holters
Jeg fikk dette tipset (mens jeg kjørte over vidda fra Bergen til Fredrikstad) i går, altså at det ryktes at FFK hadde vært i kontakt med Azar Karadas. Siden jeg selv kjørte, så kunne jeg ikke sjekke dette ut, men jeg kontaktet et par jeg kjenner, som pleier å få rede på slikt, men jeg hørte ikke noe mer i løpet av gårsdagen.
Det virker ikke særlig aktuelt at Karadas er nærstående en overgang til FFK per dags dato. I tillegg er Brann veldig lystne på å sikre seg spilleren.
Er nok nærliggende å tro at de vil få hard konkurranse fra Brann på denne spilleren.
Senior clubs1 | ||
---|---|---|
Years | Club | App (Gls)* |
1999-2001 2002-2004 2004/2005 2005/2006 2006/2007- |
SK Brann Rosenborg B.K. SL Benfica Portsmouth F.C. (loan) Kaiserslautern (loan) |
50 (12) 60 (13) 27 (4) 20 (1) 11 (1) |
Men han har spilt en del som midtstopper også.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke ringe kilden i tide og utide, men jeg føler meg meget sikker på at karadas kommer..
Du er like naiv enda...hehe.
Hadde jo vært fint om han kom, men er rimelig sikker på at Brann ikke slipper denne fyren.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914