Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 30 nov 06, 23:50
Det ble diskutert ganske lenge i denne tråden om en artikkel publisert på f-b.no som lignet mye på vår artikkel her på ffksupporter.net. Jeg sendte en mail til Redaktør Erling Omvik og journalist Joakim Simensen tok også kontakt med meg i går kveld etter å ha lest tråden over. Mitt svar i blått ble videresendt til redaktør Erling Omvik, da jeg tidligere på kvelden hadde sendt ham en mail. Disse kan dere se i innlegg nr. 2.



Fra:
Joakim Simensen [mailto:joakim.simensen@f-b.no]
Sendt:
29. november 2006 21:56
Til:
oystein.holt@ffksupporter.net
Emne:
Ang ffk.supporter.net

 
Hei Holters!

Ser at det diskuteres heftig på sidene om FB faktisk har snakket med Morgan Andersen om Bjørkøy/Brenne + diverse andre saker.
Kan bekrefte at dette er noe vi HAR gjort. Hadde en lengre prat med Morgan om dette. I grunnen ikke så rart at han sier det samme til meg som han gjør til deg.


Men kan sikkert være enig med deg at vi sikkert kunne henvist mer, men i denne saken trenger vi ikke det, siden han sier det til oss.


Ville bare informere om det, ettersom det har blitt et tema på sidene.


Joakim Simensen




Hei og hopp!
 
Først; Beklager sent svar. Jeg glemte å starte opp min e-postleser etter en restart av maskinen.
 
Så; Jeg regnet med at dere hadde snakket med Morgan Andersen, så det var egentlig ikke noen ”big deal” i så måte. Det kan heller kalles dråpen som fikk begeret til å renne over, da vi til tider føler at vi bevisst blir oversett og forbigått av f-b, noe jeg ikke helt ser hensiktet med. Vi brenner for klubben og byen, men har ikke noen målsetning om å utkonkurrere millionbedriften Fredrikstad Blad. Så ambisiøse er vi rett og slett ikke. ;) Det er riktignok morsomt å av og til grave frem nyheter før lokalavisene klarer det, men der stopper også ambisjonene våre. Altså en fruktbar konkurranse for begge parter.
 
Likheten mellom din artikkel og min er slående. Jeg har en mistanke om at du leste min artikkel og deretter tok kontakt med Morgan Andersen. Selv rekkefølgen av temaer som blir tatt opp i din artikkel er identisk med min. Ergo hadde dette trolig aldri vært en sak i dagens Fredrikstad Blad om du ikke hadde lest vår artikkel. Da synes jeg kanskje en henvisning hadde vært det rette, selv om dere reproduserer samtalen med Morgan Andersen og således har deres på det tørre.
 
Dette er selvsagt spekulasjoner fra min side, så da spør jeg rett ut: Leste du min artikkel og dermed fikk ideen og bakgrunnsstoffet for din artikkel?
 
Jeg er selv student og gjennom et semester blir det mange innleveringer. Dersom jeg hadde levert inn en oppgave som dette, altså en oppgave som så tydelig har tatt utgangspunkt i en annen manns verk, men som likevel er lettere forbedret og omskrevet, ville jeg blitt tatt for fusk.
 
Med din tillatelse, så kan jeg godt legge ut denne e-posten på forumet, så ser alle at dere har kontaktet Morgan Andersen og dermed har deres på det tørre.
 
Kopi sendt: Erling Omvik, da jeg sendte ham en mail tidligere i dag med denne saken som tema.
 
 
Vennlig hilsen
 
Øystein Holt
Ansvarlig redaktør
ffksupporter.net
 
www.ffksupporter.net
Mail: oystein.holt@ffksupporter.net
Mobil: (0047) 95 40 50 60



Hei igjen


Jeg ringte Mr. Andersen 16.17 i går ettermiddag. Når din artikkel er publisert vet jeg ikke.
Etter min mening er det ikke rart at artikkelene blir noenlunde den samme, ettersom vi tydligvis er på jakt etter samme ting: nem,lig statusen omkring Brenne.
At Morgan plutselig sier rett ut at Bjørkøy IKKE er til salgs er jo positivt - både for oss og for FFK.
Men som du sikkert ser ut i fra artikkelen kommer jeg flere ganger med direkete spørsmål til Morgan, noe som vel bevisfører at jeg har snakket med han.


mvh Joakim Simensen
Fredriksstad Blad
Tlf: 90736289






Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340