Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 des 06, 11:27
Endret: 07 des 06, 11:28
Er i grunn enig med deg her, at det holder med informasjon om brukeren slik det blir vist i forumet nå. Mange svar her inne er kun én setning, er det flere slike svar etter hverandre vil disse svarene omtrent drukne i all tilleggsinformasjonen om brukerne og alt blir snart en tjukk grøt med masse informasjon under nicket samt signaturen som er tre, fire ganger større enn selve svaret.

Det som derimot er å finne av informasjon om brukerne på profilsiden kan sikkert utvides, men for meg personlig er det informasjon jeg bruker svært lite, men kan sikkert vært nyttig for andre. Alternativet hadde jo bare å ha en tråd her inne hvor hver enkelt skriver en liten snutt om seg selv og som nye brukere på forumet også kunne "skrevet seg inn i" når de registrerte seg. Flere av de med flest poster og de som jeg diskuterer mest med her har jeg uansett på msn, så man kjenner jo folk den veien og.

Men for å sysselsette Henning & Co så kanskje noen statestikker hadde gjort seg i profilsiden? Høyeste plassering i siffertipset, antall innlegg i snitt per dag og slikt?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340