Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 09 apr 07, 23:18
Endret: 09 apr 07, 23:22
Opprinnelig postet av denialsander
Men, det gjenstår nå engang å se om saklighet og grundighet gir betalt i form av flere korrekte plasseringer... Norsk fotball er som kjent forutsigbart uforutsigbar.

Tja, jeg tror nok ikke vårt tabelltips er mer nøyaktig enn ekspertenes tips. Vår rekkefølge endret seg etter hvert, og er over hodet ikke ekstremt gjennomtenkt. En periode så tipset ut til å bli fryktelig forutsigbart, så da la vi inn et par twister. Vi følte vel egentlig at det kunne være en fordel med litt positivitet i tilværelsen. Det er så fryktelige mye negativitet for tiden.

Vi har vel egentlig kommet frem til konklusjonen at vi er litt motstandere av tabelltips, det vil si rangeringen av lagene. Folk har en tendens til å se seg blinde på plasseringen, og "glemme" begrunnelsene og analysene. Jeg mener det er det sistnevnte som er interessant: Altså en grundig presentasjon av lagets spillere, inkludert styrker og svakheter. Plasseringen blir liksom litt hipp som happ. Det finnes 87 millioner utfall, så det skal hardt gjøres å treffe spikeren på hodet.

Takk for all den positive feedbacken som har kommet i tråden! Det gir oss inspirasjon til å stå på videre, så takk skal dere ha.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340