Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 mai 07, 22:56
Endret: 02 mai 07, 22:58
For å svare kort og seriøst på dette:

For det første, vi har ingen mulighet til å stoppe hva brukerne sender i PM eller mail. Og hva dine innlegg angår, religion og fotball har ikke all verden med hverandre å gjøre, og vil uansett skape motsetninger, seriøse eller ei. At dine innlegg skaper reaksjoner setter jeg på kontoen for det som er normalt å anta. Det finnes lite konstruktivt i de trådene som er blitt startet, reaksjonene har kommet deretter og moderatorenes reaksjon etter det igjen, som har betydd stenging av tråder.

Skulle jeg bragt ting videre hver gang jeg har blitt kalt kødd på enten forum eller via mail (skråblikkene slår ikke alltid like godt an blant andre supportere må vite), så hadde jeg ikke hatt andre ting å gjøre...

Konklusjonen: Trådene blir det man selv legger de opp til i åpningsinnlegget. Jeg skjønner godt at folk reagerer når de blir prakket mot religionssnakk. Folk er her inne for å diskutere fotball, ikke religion.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340