Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 15:30
Endret: 07 sep 07, 15:33
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Tror nok du heller skal bekymre deg hvis de rødgrønne med AP i spissen får fortsette og regjere her i byen. Da må vi nok snart betale eiendomskatt for å sitte på stadion også,hehe. Nei denne byen må bli blåere er nå min mening.

Det er det samme hvem som sitter å styrer i denne byen. Samme kaoset uansett. Jeg kommer til å holde meg langt unna stemmeurnene denne gangen også.

Da bør en jo heller ikke diskutere dette når en ikke har stemt. Sånn er det bare.

Det er det samme dumme svaret jeg får tilbake. Jeg er nok mer politisk interessert enn de fleste som går til stemmeurnene. Fleste som legger i stemmeseddelen vet ikke engang hva partiene har på programmet.

Opp igjennom årene har det kun vært en gjeng med surrehuer i partiene, og det får meg til å se rødt. Jeg skulle gjerne sett at det hadde vært et parti som passet meg jeg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340