Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 09 sep 07, 14:39
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Da bør en jo heller ikke diskutere dette når en ikke har stemt. Sånn er det bare.

Det er det samme dumme svaret jeg får tilbake. Jeg er nok mer politisk interessert enn de fleste som går til stemmeurnene.



Hvis du er mer politisk interessert enn de fleste, så vet du sikkert at det er en vesentlig forskjell på å stemme blankt og å ikke stemme.

Hvis man stemmer blankt, viser man at man er misfornøyd med de som styrer, at man ikke finner et parti som passer for seg. Det er også et signal å sende. Ved å stemme blankt forsvarer man samtidig retten til å stemme, - demokratiet.

Ved å ikke stemme i det hele tatt, stemmer man i prinsippet mot de verdiene demokratiet er tuftet på. Om man ikke gidder å ta seg bryet til å forsvare demokratiet, bør man heller ikke klage. Er dere generelt misfornøyd med politikerne, kom dere opp av sofaen og stem blankt for pokker! Sitt ikke hjemme å syt.

---------------------------



God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340