Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 jun 08, 18:45
Endret: 25 jun 08, 18:46
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Per Egil

Mulig jeg var litt ufin. Beklager så meget.

Men seriøst, å påstå at Tyrkia har spilt fin fotball er rimelig hårreisende når de faktisk har gjort det motsatte. De har vært fantasiløse, skapt få sjanser og vært underlegne i de fleste kamper de har spilt så langt. Men de har hatt alt som er av marginer på sin side.

Ellers oppsummerte Bertil Valderhaug det ganske greit:

- Vær så snill, ikke Tyrkia!

 Enten har du hatt hodet i ræva mens du så Tjekkia - Tyrkia, eller så har du ikke sett kampen i det hele tatt. Legger du deg på det nivået du gjorde i foregående innlegg er det hva du får som nivå. I kampen mot Kroatia var tyrkerne dømt nord og ned, og dette var omtrent den eneste kvartfinalen man hadde en sikker vinner. Greit nok at ikke Tyrkia bidro så utrolig mye i denne kampen, men når ekstraomgangene kom var det tydelig at de ville avgjøre og at kroatene bare tenkte på straffespark. Ord fra Bertil Valderhaug gir jeg ikke fem flate øre for. Finnes det virkelig en sportsjournalist i Norge som så ofte har vært på bærtur som han+ Den kronidioten kunne ikke sett talent i Arshavin hvis han ikke hadde blitt fortalt det... Synes Spania sto for den verste fotballen i kvartfinalene i første omgangen, makan til lite framdrift går ikke an å få til selv om man prøver. Hjelper ikke å ha 70 prosent ballinnehav, når man kommer 5 meter nærmere mål etter å ha sentret ballen rundt femten ganger...

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340