Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 jan 09, 16:13
Endret: 31 jan 09, 16:14
Endret av: HotDream

Opprinnelig postet av Vitagen

Ramberg syter til Fredrikstad Blad.

Dette er ikke barneidrett. De som ikke er gode nok, bør selges. Dette er EI dårlig menneskebehandling. Synes det var helt korrekt av TKK å forsøke å selge de spillerne, med unntak av Kvisvik. Heia TTK, skjerpings Ramberg!

"- Jeg har vært i FFK i mer eller mindre hele livet mitt og hadde ikke forventet meg en slik menneskebehandling, skriver Ramberg i en sms til FB."

Og hvem var det som, etter å ha trent seg opp i FFK, dro og prøvespilte for LYN? DET er dårlig menneskebehandling.

Det er visst et par tre ting du har gått glipp av:

1. TKK er borte vekk. Bare å heie det, men første bud bør være å informere de innvolverte spillerne. Det gjorde ikke TKK.
Syns du det er greit om sjefen på jobben din vil sende deg til en annen arbeidsplass om 4 år p.g.a. at du er for gammel og ikke er god nok? Og at du ikke vet noe om det før du leser om det i ei eller annen avis?

2. Ramberg var god nok til å spille  21 kamper fra start og 2 som innbytter i fjor.

3. Og jo, det er på en måte barneidrett. Det er ihvertfall mange med barnets begrensninger som liksom er interessert...

3.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340