Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 mar 11, 16:14
Endret: 08 mar 11, 16:21
Endret av: Knuty

Vanskelig å være uenig i det ja.

Vi er nyopprykket, og har en relativt tynn stall. Skader og karantener vil garantert bli et problem i en lang sesong. De fleste er vel også enige om at vi har et tøft kamprogram tidlig i sesongen - det kan bli tøft å etablere seg på trygg plass tidlig tror jeg. Da kan fort nervene komme også.

Holder vi oss unna den verste nedrykkssumpen, og havner på 10-12. plass et sted skal i alle fall jeg være greit fornøyd med det. Men for all del - positive overraskelser er alltid velkommen.

Det aller viktigste med denne sesongen er at vi fortsetter den fornuftige satsningen i klubben, der alle synes å dra i samme retning. Forhåpentligvis slipper vi store underskudd, dyre panikkjøp, intern uro, og hylekor om trenerbytter++. Klarer vi det, i tillegg til å berge plassen relativt komfortabelt - job well done.

Dessverre, når det er sagt - jeg nærmest forventer at Aune-hylekoret vil kjenne sin besøkelsestid også denne sesongen, i periodene det vil butte litt. En del spillere vil også, i år som før, få huden full ved den minste feil.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340