Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 mar 11, 17:51

Sånn tippeligaen er i år så kan alt skjerSmileJeg synes ikke sølvinner og bronze vinner laga ifjor har en bedre stall en FFK i år.Jeg synes årets tippeliga er helt åpen for mange lag i år.Det jeg virkelig håper på i år et at FFK blir et skikkelig godt hjemme lag igjen der alle lag skal få merke at de er i fredrikstad.Heia FFK

Ps Rosenborg har hel ikke så mega bra lag lenger men de vinner med at de klarer å prestere jevnt bra hele sesongen.Og den bra gløden som er i FFK troppen om dagen så kan alt skje i år possitivt! Målet jeg har satt for meg i år er at FFK skal klare seg fint i tippeligaen og at mange i media og fotball norge tipper oss rundt 12 plass er bare bra for oss.Bedre for fredrikstad å spille når fotball norge ikke forventer topp 5 av ffk.Da har ikke gutta det presset på seg.Nei jeg forventer ikke topp 5 i år men alt bedre en 12plass er jeg veldig fornøyd med.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340