Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 19 nov 05, 01:18
Endret: 19 nov 05, 01:20
Opprinnelig postet av danieltr

Var i går igjen i Stjernehallen, og opplevde igjen at et skuffende antall publikummere hadde funnet veien til kamp. Litt overraskende egentlig, siden det nå hadde vært et spilleopphold på ca. to uker, grunnet landslagssamling. Kun knapt 1100 mennesker dukket opp i går...

Hvorfor er det sånn at interessen for ishockey har dalt så drastisk de siste årene? Dette er ikke bare et fenomen her i byen, men også et problem på landsbasis..

Ikke engang de klassiske derbyene mot fienden Sparta trekker nå full Stjernehall.. For 7-8 år siden sto jeg i kø i halvannen time før kamp, i håp om å få komme inn..


Jeg tror dette har noe med FFK sine fremganger å gjøre de siste årene. Når FFK lå og kavet i 2. divisjon, så var det Stjernen som var byens flaggskip.

En annen ting som heller ikke er gunstig for ishockey interessen er at det i lange perioder blir spillt 4 kamper pr. uke og da føles det som om mange kamper ikke er så "viktige", og det koster jo også å gå på to hjemmekamper pr. uke.

Jeg tror også mange ser frem til sluttspillet og ikke klarer å få den helt store tenningen av en serie med fire kamper mot hvert lag + bonuskamper. Der spiller lagene stort sett om å få en gunstig plassering i forhold til sluttspillet.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340