Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 feb 06, 16:39
Opprinnelig postet av Superboy

Derfor jeg i utgangspunktet skrev slik jeg gjorde, var at alle jeg har snakket med (alle håndballkyndige inkl meg) var enig i at dommerne leverte en særdeles slett innsats, og så presterer du skrive at du ikke kunne se at de gjorde noen feil.. 

Dette fant jeg helt latterlig, da det var helt åpenbart at innsatsen fra dommerne var såpass dårlig, og dermed mente jeg at du enten ikke har peiling på håndball, eller at du ikke hadde synet i godt behold.. Jeg konkluderte, som du skjønner, med det siste.

( jeg beklager samtidig for det forrige innlegget mitt, hvor jeg skrev at fremsto som dum. det var en glipp fra min side, og et overtramp)



Jeg vil ikke si at det var noe dårligere dømming der enn i mange andre kamper jeg har sett. At Serbia spiller på kanten vet vi fra før av. Og da er det spørs hvilken linje dommerne skal holde. Da gjelder dette for begge lag. 

At jeg skrev ingen feil er vel å ta hardt i. Feil gjøres i samtlige kamper. 

Det mange har lett for er å se alt med norske øyne, og da har man lett for å ta det ille opp hvis man blir dømt i mot når det koker litt. Jeg er ikke så fedrelandskjær som mange andre er. Se bare på fotballandslaget vårt. Når de spiller som de gjør nå så synes jeg det er godt at de holder seg borte fra VM.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340