Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 07 mai 03, 12:30
Heh, takk for omtanken TBR, men la nå folk få lov til å lage litt liv på andre måter enn med sang om de vil. Jeg hører også til de som synes at syngende supportere er det beste, men samtidig er det bare tull å lage et monopol på hvordan støtte til laget skal foregå. Greit nok, sambatakter er ikke vanlig her på haugen eller i nord-Europa, men i sydeligere strøk er det faktisk ikke uvanlig. En av de mest kjente fotballsupporterne i verden er faktisk han spanjolen med tromma som alltid er å se under store mesterkap.
Og åffer skal FFK på død og liv være som alle andre. Mye av grunnen til at norske foppallsupportere har vært så nøye på å ikke drite seg ut handler mye om Norges desisdert beste supportere Klanen. De har satt en standard som stort sett alle andre ønsker eller drømmer om å leve opp til, enten de vil innrømme det eller ikke. Men fela heller, vi er Fredrikstad, ikke Klanen. Historisk sett er vi en minst like stor klubb som Enga. Åffer skal vi følge dem? Dessuten har vi Plankehaugen. Døm synger. Så la sambafolket spelle. Kan vel dessuten være greit å ha noe som holder stemningen opp mens Haugen renser strupen.
Og jeg skal hvertfall ikke ha no av at en fyr fra et ferjeleie på feil side av fjordn skal lære oss supporterkultur.

-Syng høyt, syng Fredrikstad (men la dem som vil spelle samba i Klokkesvingen gjørra det).

---------------------------

math


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340