Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 15 sep 06, 11:39

Opprinnelig postet av Abby
Mulig jeg er helt på tur her nå, men ble det ikke lovet at prisen på sesonkorta ikke skulle øke når den nye stadion kom, siden de gikk såpass mye opp i pris for et par år tilbake. Da fikk vi beskjed om at det var det beste, sånn at de fikk bygget stadion, eller hva det nå var. Husker ikke så langt tilbake.... Men noe var det. Og det gikk Plankehaugen med på. Hvorfor skal Plankehaugen gå med på alt som er bra for klubben men negativt for hævven. Er ikke vi en del av det hele vi også? Vi støtter klubben, men klubben bør kanskje støtte oss litt også. Det skal vel ikke bare gå èn vei? Mulig jeg har missforstått noe vesentlig her. Men men... Jeg var med på omvisninga for den nye stadion for en liten stund siden. Da var det ikke noe snakk om BAK mål. Ble ganske entusiastik av den omvisninga. Nå som vi får beskjed om BAK mål, vet jeg ikke helt....

 

AMEN!

Virker som folk har blitt "lurt" av en sikkert veldig velsnakkende Andersen. At den mannen kan snakke for seg vet jo alle.

At dem ikke kan gjøre noe for PH er skuffende.

Men jeg savner en del svar, ligger ikke noe referat ute på PH siden. Folk her sier stort sett bare at det er det beste for klubben. Men at det er det beste for oss kan dere ikke mene??

Jeg er ikke skeptisk til Morgan, tvert imot. Han gjør MYE bra for FFK alt, men når han begynner å bruke egenskapene sine til å omvende plankehaugen, da synes jeg det er litt kjipt! Aldri vært snakk om noe annet en langsia


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340